Hoe kunt u een bijdrage leveren aan deze website?

Ook u kunt een bijdrage leveren aan deze website als bezoeker of door medewerker te worden.
Spacepage wordt gebouwd door vrijwilligers die in hun vrije tijd de website onderhouden en voorzien van nieuwe informatie, ook u kunt hier deel van uitmaken! Iedereen, zowel jong als oud kan een bijdrage leveren aan deze website, of het nu voor een eenvoudig nieuwsartikel is, een review van een telescoop/boek, of een artikel over uw waarnemingsnachten, je kan het allemaal op de Spacepage website plaatsen. je hebt geen verplichtingen, je bepaalt helemaal zelf wat je wil doen en wat je zelf plaatst, enkel is enige activiteit wel het minste dat je kan doen.

Wat kan je zoal bijdragen op Spacepage, we sommen het even voor je op!

Als bezoeker

• Artikelen waarderen en feedback geven
  • Een review opsturen van uw astronomisch materiaal
  • Nieuwsbericht toesturen
  • Een artikel toesturen
  • Een donatie aan de vereniging
  • Lid worden van het astroforum of van de vereniging

Als lid van het Spacepage astroforum

Dit omvat alles wat u als bezoeker kunt doen maar ook:

• Actief deelnemen op het forum
  • Foto's delen met de andere forumleden
  • Reageren op artikelen, feedback geven op het forum
  • Medewerker worden

Als vereniging

Ook als vereniging kunt u een bijdrage leveren:

• De activiteiten van uw vereniging in de kijker zetten op het forum
  • Een grote activiteit opsturen naar de redactie voor de voorpagina
  • Een artikel opsturen over uw vereniging

Als medewerker

Als medewerker help je mee aan de dagelijkse werking van de website waarbij iedereen kan helpen waar hij kan. Een korte opsomming wat je kan doen:

• Modereren op het forum
  • Artikelen plaatsen
  • Reviews plaatsen
  • Interessante events aankondigen
  • En nog een pak meer...

Als medewerker kan je dus meer dan een normaal lid op de Spacepage website, als medewerker heb je toegang tot het private medewerkersgedeelte, een apart forum, kom je ook in direct contact met de beheerders en medewerkers en kan je op basis van uw activiteit een hogere functie op Spacepage bekomen.

Geïnteresseerd om medewerker te worden?

Ben je geïnteresseerd en wil jij graag medewerker worden van deze website? Vul dan snel het aanvraagformulier in op deze url. Hierna zullen we je aanvraag beoordelen en krijg je een bericht met verdere instructies.

De Oostenrijkse astronoom Johann Palisa ontdekt vanuit Wenen de 52 kilometer grote planetoïde 253 Mathilde. Deze planetoïde behoort tot het C-type en zou genoemd zijn naar de vrouw van de sterrenkundige Moritz Loewy. In juni 1997 bracht de Amerikaanse ruimtesonde NEAR Shoemaker een bezoek aan deze planetoïde. Foto: NASA