Sterrenkaarten

Op zoek naar verduidelijkende sterrenkaarten voor uw waarneming? Voor elk sterrenbeeld heeft Spacepage sterrenkaarten die zowel in PDF als afbeeldingsformaat opgesteld zijn, via een eenvoudig zoeksysteem kunt u bladeren tussen de verschillende sterrenbeelden. U kunt nu ook uw sterrenkaart genereren via de sterrenkaartgenerator, via enkele eenvoudige stappen tovert u een sterrenkaart tevoorschijn.

Lancering van het Amerikaanse ruimteveer Discovery (STS-56) met aan boord vijf astronauten. In het vrachtruim van het ruimteveer Discovery bevindt zich in het kader van de Atmospheric Laboratory for Applications and Science-2 (ATLAS-2) missie een Spacelab pallet met daarop verschillende wetenschappelijke instrumenten voor onderzoek van de atmosfeer van de Aarde. Foto: NASA