Spacepage steunen

Geschreven door  Spacepage
Spacepage steunen

De medewerkers en beheerders van deze populaire website besteden dagelijks vele uren aan het onderhouden, updaten en het schrijven van nieuwsberichten en artikelen over sterrenkunde en ruimtevaart. Helaas draait Spacepage en haar subsites niet gratis. De donaties gaan integraal naar het draaiende houden van deze website en de andere websites van onze vereniging door het huren van serverruimte en de verschillende domeinnamen. Ook in de toekomst willen we onze vele bezoekers blijvend voorzien van het laatste nieuws op vlak van sterrenkunde en ruimtevaart en willen wij deze website verder blijven uitbreiden. Hiervoor hebben we dan ook uw hulp nodig!

Via onze donatiebalk zie je hoever we van onze jaarlijkse doelstelling verwijdert zijn, het vermeld percentage bevat zowel de donaties van deze website als deze van onze andere websites van de vereniging.

Hoe kan ik Spacepage steunen?

Via Paypal

Klik op de paypalknop in de rechterkolom.

Via overschrijving

U kunt deze website financieel steunen door een bedrag te storten op onderstaand rekeningnummer:

Spacepage - Parsec vzw
Stationsstraat 43/1-01
B-9990 Maldegem
IBAN nummer: BE41 7360 3543 8410 SWIFT: KREDBEBB
Mededeling: Steun Spacepage

Dank voor uw steun!

Spacepage wenst alvast iedereen te bedanken die reeds voor een financiële bijdrage heeft gezorgd voor deze website:

2018

• M. Coeckelbergs
  • «Uw naam hier?» Steun Spacepage!

2017

• J. Kalter
  • A. Provo
  • E. Bryssinck
  • M. Klaassen

In de Belgische stad Leuven overlijdt de Belgische katholieke priester, astronoom, kosmoloog en natuurkundige Georges Henri Joseph Edouard Lemaître. Zijn belangrijkste wetenschappelijke bijdragen leverde hij aan de algemene relativiteitstheorie en aan de kosmologie door zijn hypothese van het uitdijende heelal en als grondlegger van de oerknaltheorie.

M9 is een zeer geconcentreerde en heldere bolvormige sterrenhoop in het sterrenbeeld Ophiuchus (Slangendrager) gevuld met zwakke sterren. Doordat dit object zich dicht bij de Melkweg bevindt, wordt het gedeeltelijk…