Spacepage steunen

Geschreven door  Spacepage
Spacepage steunen

De medewerkers en beheerders van deze populaire website besteden dagelijks vele uren aan het onderhouden, updaten en het schrijven van nieuwsberichten en artikelen over sterrenkunde en ruimtevaart. Helaas draait Spacepage en haar subsites niet gratis. De donaties gaan integraal naar het draaiende houden van deze website en de andere websites van onze vereniging door het huren van serverruimte en de verschillende domeinnamen. Ook in de toekomst willen we onze vele bezoekers blijvend voorzien van het laatste nieuws op vlak van sterrenkunde en ruimtevaart en willen wij deze website verder blijven uitbreiden. Hiervoor hebben we dan ook uw hulp nodig!

Via onze donatiebalk zie je hoever we van onze jaarlijkse doelstelling verwijdert zijn, het vermeld percentage bevat zowel de donaties van deze website als deze van onze andere websites van de vereniging.

Hoe kan ik Spacepage steunen?

Via Paypal

Klik op de paypalknop in de rechterkolom.

Via overschrijving

U kunt deze website financieel steunen door een bedrag te storten op onderstaand rekeningnummer:

Spacepage - Parsec vzw
Stationsstraat 43/1-01
B-9990 Maldegem
IBAN nummer: BE41 7360 3543 8410 SWIFT: KREDBEBB
Mededeling: Steun Spacepage

Dank voor uw steun!

Spacepage wenst alvast iedereen te bedanken die reeds voor een financiële bijdrage heeft gezorgd voor deze website:

2019

• K. Van Dyck
  • H. Swinnen
  • «Uw naam hier?» Steun Spacepage!

2018

• J. Kalter
  • A. Provo
  • E. Bryssinck
  • M. Klaassen

De Amerikaanse National Radio Astronomy Observatory (NRAO) maakt de ontdekking bekend van een planetenstelsel in wording rondom een jonge ster die zich in het centrum van NGC 2071 bevindt. NGC 2071 is één van de leden van een groep sterrenstelsels in het sterrenbeeld Orion waar ook NGC 2064 en NGC 2067 tot behoren alsook de reflectienevel M78.

M36 is een open sterrenhoop in het sterrenbeeld Auriga (Voerman). De afstand tot het object werd bepaald op 4 100 lichtjaar en de leeftijd van M36 wordt geschat op 25…