Reviews

Klik op een categorie of afbeelding om reviews te bekijken
» Stuur ook uw review op naar Spacepage! «

Dit gebeurde vandaag in 1966

Vanop de Cape Canaveral lanceerbasis wordt de Amerikaanse Maanlander Surveyor 2 in de ruimte gebracht. Door het falen van een tussentijdse koerscorrectie werd de controle over het ruimtevaartuig op 22 september verloren. Foto: NASA

Stuur ook uw review in!

Ben je een amateur astronoom die graag schrijft over zijn ervaringen met telescopen, oculairs of ander astronomisch materiaal? Stuur ons uw review met foto's naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat anderen over uw ervaringen kunnen leren. De reviews verschijnen op Spacepage en in het Guidestar magazine.

M107 is een heel mooie bolvormige sterrenhoop in het sterrenbeeld Ophiuchus (Slangendrager) omgeven door vier sterren waarvan de helderste een magnitude heeft van 11. Oorspronkelijk kwam dit object niet voor…