Spacepage

Wordt medewerker op Spacepage

Spacepage is inmiddels een grote website geworden, wil jij daar ook deel van uitmaken? Heb je schrijverstalent die je graag wil gebruiken op de website? Heb je de kriebels gekregen om nieuws te schrijven? Het kan allemaal op Spacepage! Samen met andere enthousiaste mensen van het Spacepage team beleef je hier een leuke tijd, aarzel je? Contacteer zelf de medewerkers en vraag zelf eens waarom ze het doen.

Algemene informatie

Deze wordt automatisch ingeladen, indien deze gegevens niet correct zijn worden ze leeg gelaten.

Naam:

Emailadres:

Vertel even kort over jezelf?

Vertel kort wie je bent, waar de interesse vandaan komt, wat u zo aantrekt in deze hobby...

Wat wilt u doen op de website?

Houd de Ctrl toets ingedrukt om meerdere items te kunnen selecteren.
Indien u andere kiest kunt u dit specifiëren bij de volgende vraag.

Wat is uw motivatie om medewerker te worden?
Spacepage

Vertel even hoe u op spacepage bent terechtgekomen, wat u van de site vindt.
Eventuele opmerkingen en suggesties zijn altijd welkom alsook vragen naar de beheerders toe.

Door het selectievakje aan te vinken ga ik akkoord dat medewerker wordt en dat deze enkel voor de Spacepage bestemd zijn. Ook zal ik niets kopiëren van andere sites zoals vermeld in de disclaimers op deze website.

Spamcontrole

Geef de naam op van deze website

Dit gebeurde vandaag in 2003

Het Sub-Millimeter Array (SMA) observatorium in Hawaii wordt officieel in gebruik genomen. Dit observatorium bestaat uit acht schotelantennes met een diameter van zes meter die als interferometer gebruikt worden voor astronomische waarnemingen in submillimetergolflengtes. Het SMA is in handen van het Smithsonian Astrophysical Observatory en het Academia Sinica Institute of Astronomy and Astrophysics.

NGC 925 is een balkspiraalstelsel dat zich twee graden ten oosten bevindt van de ster gamma Tri in het sterrenbeeld Triangulum (Driehoek). Dit sterrenstelsel heeft magnitude 9.9 en staat 28,1…